Astarta ServiDesk
Astarta ServiDesk je systém, ktorý sme vyvinuli na zlepšenie komunikácie s našimi zákazníkmi a slúži na zapisovanie incidentov a porúch systémov výhradne pre klientov spoločnosti ASTARTA. Je prevádzkovaný 24x7 (nepretržite) na verejne prístupnom internetovom serveri.
http://www.astarta.sk/support
Prečo je odporúčané používať Astarta ServiDesk?
-
problémy sa riešia v poradí, v akom sú zapísané
-
čas výskytu incidentu je jednoznačný
-
môže sa určiť priorita problému
-
váš problém nikdy nezapadne a nebude zabudnutý
-
možnosť jednoducho zhodnotiť náš výkon
-
zhromažďovanie dát, ktoré sú jednoducho vyhodnotiteľné - umožní zlepšovať výkon našich technikov
-
možnosť použiť už raz vyskúšané postupy pri náprave poruchy - naši technici môžu efektívnejšie pracovať
-
systém je dostupný aj mimo prevádzkovej doby telefonickej podpory (hot-line)